Heinz to jedna z najbardziej lubianych marek spożywczych na świecie, która działa już od ponad 150 lat.
Historia marki Heinz sięga roku 1869 roku kiedy to 25-letni Henry J. Heinz rozpoczął sprzedawać chrzan według przepisu swojej mamy. Jego pomysłem była sprzedaż swojego produktu w przezroczystych butelkach, by ukazać jego czystość i jakość, przeciwieństwie do swoich konkurentów, którzy mieli w zwyczaju sprzedawać chrzan w brązowych nieprzejrzystych butelkach zakrywających wadliwe składniki.
Nieustanny proces innowacji, mający na celu sprostanie trendom i pojawiającym się potrzebom, po dziś dzień jest w samym sercu wszystkiego, co robimy. Heinz jako pierwszy wywrócił swój ketchup do góry nogami umożliwiając łatwiejsze dozowanie produktu do ostatniej kropli. Do dziś nieustannie pracuje nad udoskonaleniem swoich produktów ograniczając zawartość cukru, czy redukując sól. Najnowocześniejsze centrum badań i rozwoju Heinz, które mieści się w Holandii, to przestrzeń dla grona ekspertów, kucharzy, bromatologów i technologów żywności, którzy bez przerwy pracują nad doskonaleniem receptur w odpowiedzi na potrzeby konsumenckie.
Zobaczcie Państwo także:
Prezentację Programu Lojalnościowego Club 57