MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Jako firma zorientowana na klienta, MAKRO odgrywa kluczową rolę w procesie wspierania klientów profesjonalnych, kładąc szczególny nacisk na mikro i małych przedsiębiorców. Usługi firmy obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych.
Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy specjalistyczne szkolenia. Dzięki dofinansowaniu z EFS wszystkie szkolenia są bezpłatne. Co ważne, nie trzeba być klientem MAKRO, by wziąć udział w szkoleniach w ramach cyklu Idealny Biznes. Klienci MAKRO z sektora handlu detalicznego mogą również skorzystać z programu Doradztwo dla Handlu Detalicznego, oferującego konsultację przy modernizacji i reorganizacji sklepu.
Głęboką dbałość o klienta odzwierciedlają liczne nagrody przyznane MAKRO, między innymi:
- Laur Konsumenta 2009 (w kategorii sieci hurtowe),
- Perła Polskiej Gospodarki
- Godło Najwyższa Jakość Obsługi 2009 w kategorii hurtownie samoobsługowe.
MAKRO znalazło się w gronie stu najbardziej przyjaznych klientowi firm, a ranking został stworzony w oparciu o opinie i głosy 200 tysięcy konsumentów.
W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób.
Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl oraz www.facebook.com/MAKROPolska
Lista wybranych typów produktów dostępnych w Makro: